Показано матеріалів: 1-6
|
Матеріал для проведення інформаційних хвилинок з історії розвитку найбільшої пошукової системи світу - Google. |
|
Мотиваційна презентація під гаслом "Кожен у цій країні повинен вчитися програмувати… тому що це навчає думати. Стів Джобс" |
|
«Google» – надзвичайно успішна компанія, доходи якої за 2014 рік склали близько $66 млрд., а щосекундна кількість пошукових запитів – понад 50 000.
|
|
Квест «Подорож країною Комп’ютерленд» Мета: навчальна: навчити учнів самоорганізації та самоконтролю; повторити та систематизувати знання навчального матеріалу з інформатики за 5-7 класи; розвивальна: розвивати творчий потенціал дітей та вміння працювати в команді, вести дискусію; розвивати логічне мислення, кмітливість і вміння правильно діяти в нестандартних ситуаціях; виховна: виховувати інформаційну культуру в учнів, повагу до предмета та до суперника. Обладнання: конверти із завданнями для команд, грамоти та подарунки. |
|
Інтелектуальна гра «У світі мультимедіа» Мета. Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності. Обладнання: ПК, конверти із завданнями, таблиця для відображення рахунку гри, грамоти та призи.
|
|
Квест «Захоплюючий світ ПК» У грі беруть участь дві команди (10 та 11 клас). Кожній команді пропонується декілька завдань, котрі їм потрібно буде знайти у школі. Відповіді на ці завдання будуть вказувати на розміщення наступного завдання. За кожне завдання учні отримуватимуть певну кількість балів. Після завершення змагання команда-переможець отримає «сертифікати» на 12 балів з інформатики та приз. |