У розділі матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Матеріал для проведення інформаційних хвилинок з історії розвитку найбільшої пошукової системи світу - Google.

позакласні заходи | Переглядів: 294 | Завантажень: 150 | Додав: Merlina88 | Дата: 19.09.2017 | Коментарі (0)

Мотиваційна презентація під гаслом "Кожен у цій країні повинен вчитися програмувати… тому що це навчає думати. Стів Джобс"
 

позакласні заходи | Переглядів: 272 | Завантажень: 122 | Додав: Merlina88 | Дата: 11.05.2017 | Коментарі (0)

«Google» – надзвичайно успішна компанія, доходи якої за 2014 рік склали близько $66 млрд., а щосекундна кількість пошукових запитів – понад 50 000.

 

позакласні заходи | Переглядів: 313 | Завантажень: 210 | Додав: Merlina88 | Дата: 11.05.2017 | Коментарі (0)

Квест «Подорож країною Комп’ютерленд»

Мета: навчальна: навчити учнів самоорганізації та самоконтролю; повторити та систематизувати знання навчального матеріалу з  інформатики за 5-7 класи;

розвивальна: розвивати творчий потенціал дітей та вміння працювати в команді, вести дискусію; розвивати логічне мислення, кмітливість і вміння правильно діяти в  нестандартних ситуаціях;

виховна: виховувати інформаційну культуру в  учнів, повагу до предмета та до суперника.

Обладнання: конверти із завданнями для команд, грамоти та подарунки.

позакласні заходи | Переглядів: 343 | Завантажень: 14 | Додав: Merlina88 | Дата: 22.06.2016 | Коментарі (0)

Інтелектуальна гра «У світі мультимедіа»

Мета. Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; виховувати вміння працювати в групах, почуття відповідальності.

Обладнання: ПК, конверти із завданнями, таблиця для відображення рахунку гри, грамоти та призи.

 

позакласні заходи | Переглядів: 249 | Завантажень: 6 | Додав: Merlina88 | Дата: 22.06.2016 | Коментарі (0)

Квест «Захоплюючий світ ПК»

У грі беруть участь дві команди (10 та 11 клас). Кожній команді пропонується декілька завдань, котрі їм потрібно буде знайти у школі. Відповіді на ці завдання будуть вказувати на розміщення наступного завдання. За кожне завдання учні отримуватимуть певну кількість балів. Після завершення змагання команда-переможець отримає «сертифікати» на 12 балів з інформатики та приз.

позакласні заходи | Переглядів: 591 | Завантажень: 86 | Додав: Merlina88 | Дата: 12.01.2016 | Коментарі (0)